O naŠih uČiteljih in trenerjih
Rožana Grdina - svetovalka iz smeri psihosinteze, strokovni vodja Akademije za psihosintezo, članica Italijanskega združenja za terapevtsko psihosintezo v Firencah. Izobraževala se je pri dr. Pieru Ferrucciju.
Suzana Rebolj - avtorica psihosinteznega gibanja, programa Z glasbo do zdravega telesa in Ustvarimo uspešno, kreativno in prijazno skupnost. Izpopolnjevala se je v realitetni terapiji dr. Williema Glaserja ter v integrativnem in terapevtskem gibanju pod vodstvom Johna Kellya.
Renata Bokan - certificirana predavateljica in svetovalka Šole čustvene inteligence, pravnica, diploma TA 101 (Transakcijska analiza). Trenutno nadaljuje izobraževanje TA pri psihoterapevtu dr. Zoranu Milivojeviću.
Barbara Škarja -univ. dipl. kraj. arh., predavateljica in svetovalka za osebni razvoj. Soavtorica in prevajalka več knjig: Od čustvene inteligence do modrosti srca, Ali živimo le enkrat, Kdo sem in kaj lahko postanem?, Moč prijaznosti.
Leo Ivandič - certificiran predavatelj in svetovalec Šole čustvene inteligence. Študiral je socialno delo in geštaltistično psihoterapijo. Diploma TA 101 (Transakcijska analiza). Trenutno nadaljuje izobraževanje TA pri psihoterapevtu dr. Zoranu Milivojeviću.
Nina Leskovar - končala študij ekonomije, certificirana predavateljica in svetovalka Šole čustvene inteligence, trenutno se izobražuje v programu NLP Mojster Praktik (Nevrolingvistično programiranje). Ima zaključeno prvo stopnjo Transakcijske analize (TA101).
O Akademiji za psihosintezo
Akademija za psihosintezo uveljavlja v slovenskem prostoru psihosintezo kot osebno prakso in svetovalno metodo. Utemeljitelj psihosinteze je italijanski psihiater in psihoterapevt Roberto Assagioli (1888 - 1974). Assagioli je nadaljeval delo svojih kolegov in predhodnikov: S. Freuda, A. Adlerja, V. Frankla, E. Fromma, A. Maslowa in drugih. Assagioli je psihosintezo imenoval veda o vzgoji človeka. Danes je med vzgojitelji, pedagoškimi delavci, zaposlenimi v zdravstvenih in socialnih službah priznana metoda samovzgoje, osebne rasti in načina življenja.
O Šoli čustvene inteligence
Šola čustvene inteligence se je prva v Sloveniji začela sistematično ukvarjati s čustveno inteligenco ter razvijati strokovne programe za njen razvoj. Šola čustvene inteligence je šola odnosov. Izhaja iz stališča, da so odnosi temelj družbe. Prejela je priznanje Andragoškega centra Slovenije za izjemne strokovne dosežke pri izobraževanju odraslih (2004) in Plaketo mesta Ljubljane za izviren avtorski program (2006).
|