SEMINARJI
Pozor izgorelost
Kako ohranjati avtoriteto v razredu
Ravnanje s težavnimi učenci
Ustvarimo učinkovito in prijazno skupnost
IZVAJALCI
REFERENCE
KONTAKT

  
  

 

 

Kako ohranjati avtoriteto v razredu

 

So učitelji, ki imajo naravno avtoriteto. Ko vstopijo v razred, jih učenci, dijaki poslušajo in sodelujejo. Avtoriteta, ki je vezana na življenjsko vlogo - učitelj, profesor, voditelj, mati, oče - ni stabilna. Pravi temelj avtoritete je jaz - notranje središče osebnosti.  Avtoriteta je kvaliteta jaza in če želimo biti avtoriteta zunaj sebe, moramo postati to v sebi.

 

Avtoriteta (veljava, ugled) je v pedagoških poklicih pomembna kvaliteta. Kdo vam lahko spodkoplje avtoriteto? - Težaven učenec, nemiren razred, zahtevni starši. Predvsem pa strah, nemoč, nedoslednost, nejasno postavljanje meja, ... Na seminarju boste odkrili stabilno avtoriteto v sebi, ki bo postala vizija vašega razvoja in razvoja otrok ter mladostnikov.

 

Kaj pridobim?

  • Spoznam, kdo so nasprotniki avtoritete

  • Vzpostavim notranjo stabilnost, samostojnost in sposobnost samoobvladovanja

  • Okrepim stik z jazom - središčem osebnosti

  • Osvojim  notranjo, psihološko avtoriteto in zunanjo avtoriteto v interakciji z drugimi

 

Vsebina seminarja

  • življenjske vloge

  • nasprotniki avtoritete

  • dialog z nasprotniki avtoritete

  • osnove psihosinteze

  • podosebnosti in jaz kot središče osebnosti

  • podosebnost prestrašeni otrok

  • podosebnost kritik

  • vstopanje in izstopanje iz podosebnosti

  • avtoriteta vlog in avtoriteta jaza

 

Trajanje: 16 ur
Opomba: za največ 16 udeležencev

 

CDK - Zavod za izobraževanje, vzgojo, razvoj in kulturo
Ruska 13, 1000 Ljubljana

GSM: 041-628-748 (Marta Kralj)
E-pošta: pedagogi@cdk.si