Če želite, da vas obveščamo o predavanjih, delavnicah, novostih na spletnih straneh, vas vabimo, da se prijavite na E-novice Šole čustvene inteligence
Šola čustvene inteligence
Zavod CDK
Ruska 13, Ljubljana
(01) 433 93 03
041 628 748
sci@cdk.si
|
Pot: Prva stran | O šoli | Avtorji in izvajalci
Avtorji in izvajalci
Šola čustvene inteligence je avtorsko delo Zavoda CDK. Program smo razvijali na podlagi preučevanja sodobnih dognanj s področja psihologije, andragogike in psihosomatike. Zlasti pa smo izhajali iz lastnih spoznanj in trinajstletnih izkušenj pri praktičnem poučevanju na številnih tečajih in delavnicah po vsej Sloveniji. S prvimi tečaji in delavnicami smo pričeli v Ljubljani leta 1989.
To so bili tečaj Globinske sprostitve, delavnica o komunikaciji, delavnica o odnosih, tečaj Globinske meditacije, delavnica stabilnega življenja, delavnica o sreči in drugi.
Vsak učitelj v Šoli čustvene inteligence ima večletne izkušnje pri podajanju tovrstnih znanj in veščin. Poleg raznolike formalne izobrazbe je vsak izmed nas zaključil štiriletni študijski program, ki obravnava človeka kot celovito (telesno, čustvujoče, razmišljajoče in duhovno) bitje in dvoletno usposabljanje za poučevanje v Šoli čustvene inteligence. Ob svojem delu se dodatno izobražujemo na področju transakcijske analize, družinske mediacije, postavitve družine po metodi Berta Hellingerja, NLP (Nevrolingvistično programiranje), geštaltistične psihoterapije, psihosinteze ...
Tisto, kar nas še posebej povezuje, pa je dolgoletna skrb za svoj osebni in duhovni razvoj ter medsebojno sodelovanje in prijateljstvo.
V Šoli čustvene inteligence poučujemo: Boštjan Trtnik, Brane Krapež, Leo Ivandič, Nina Leskovar in Renata Bokan.
video Kdo smo? Učitelji se predstavijo
Učitelji Šole čustvene inteligence želimo z vami podeliti svoja spoznanja, vam stati ob strani in vas vzpodbujati na poti spoznavanja umetnosti življenja. Veselimo se medsebojne delitve mnenj in izkušenj, žalosti in veselja. Prav v tovrstnem sprejemanju in dajanju je skrit ključ do sreče.
Prva stran
|
|